luni, 6 noiembrie 2017

Nu te-am uitat...


 Nu te-am uitat...  
 Încă te simt acolo, într-un colț de suflet și-uneori bătaia lui mă doare. 
 Nu te-am uitat... 
 Încă te simt acolo, într-un colț de gând și-uneori amintirile ucise de uitări, prind iarăși viață. 
 Nu te-am uitat... 
 Încă te simt acolo, într-un colț de retină și-uneori lacrimile încearcă să-mi înece privirea, la fel ca în ziua în care mi-ai frânt universul întreg doar cu un cuvânt..."Adio!"... 
 Nu te-am uitat... 
 Încă te simt în fiecare bărbat care îmi trece pragul inimii, și-uneori parcă mă întorc, fără să vreau, în trecut.   
 Nu te-am uitat, dar nici nu vreau să-mi mai amintesc de tine. 
 Doare la fel de tare...La fel de tare ca gândul că nu te mai am, că nu mai ești. 
Grafica : Lucian Opriceanu
© Rânduri rupte din viaţă.