vineri, 24 noiembrie 2017

Îmbătrânești, iubită mamă...


 Îmbătrânești, iubită mamă, 
 Îmbătrânești, dar nu aș vrea, 
 Și îți spun sincer, îmi e teamă, 
 De clipa când, moartea grea, 
 O să te cheme, flămândă, 
 Pământului, să te vândă... 
  
 Îmbătrânești, iubită mamă, 
 Îmbătrânești, din zi în zi 
 Nu-ți ascunde sub năframă, 
 Ochii ridați sau părul gri, 
 Să mă bucur de-al tău chip, 
 Atâta cât mai e timp... 
  
 Îmbătrânești, iubită mamă, 
 Îmbătrânești, iar eu mă frâng, 
 Gândindu-mă că, dintr-o ramă, 
 Mă vei privi, mamă, că plâng, 
 Și n-ai să poți să te apropii, 
 Să-mi săruți fruntea și ochii... 
  
 .................................................... 
  
 Îmbătrânești, iubită mamă, 
 Îmbătrânești, dar nu aș vrea, 
 Și îți spun sincer, îmi e teamă, 
 Să mă privești dintr-o ramă, 
 Când altfel, nu se va putea... 
  
 © Văduva Andreea