miercuri, 11 octombrie 2017

Să treci din când în când şi pe la mine...


Să treci din când în când şi pe la mine, 
Ce dacă nu mai suntem un întreg? 
Vreau să ştiu, eşti fericit? Eşti bine? 
Eu tot aici te port, în pieptu-mi bleg. 

Te-aşteaptă şi masa din grădină, 
Acolo unde ne beam cafeaua-n zori, 
Astăzi e tristă şi plină de rugină, 
Chiar şi pe ea o doare că mă dori. 

Unde-ţi bei cafeaua? De pe buza cui? 
Nu te sfii, spune-mi adevărul! 
Ce dacă pe rană, sare pui? 
Îi place, la fel, să-i mângâi părul? 

Spune-mi, şi-uneori se-ntâmplă, 
De mine, vag să-ţi aminteşti? 
Sau m-ai şters de tot din a ta tâmplă, 
Acum...că trăieşti şi-alte poveşti? 

Să treci din când în când şi pe la mine, 
Ce dacă nu mai suntem amândoi? 
Vreau să ştiu, eşti fericit? Eşti bine? 
Măcar atât, că-n rest sunt numai ploi.