miercuri, 25 octombrie 2017

Feminitatea unei femei.


Feminitatea unei femei nu reprezintă părul lung. 
A fi feminină este mai mult decât păr până la glezne, dragii mei. 
Feminitatea este atitudine, bun-simt şi bun-gust. Da, poţi emana frumuseţe şi sex-appeal şi fără a semăna cu Raspuzel. 
Poţi emana frumuseţe având doar câţiva centimetri de păr pe cap, importantă e materia cenuşie. Dacă ai păr lung şi mătăsos, dar eşti cam tută, la ce-ţi foloseşte? 
O să spuneţi, probabil vorba aia pe care o tot aud: O tunsoare scurtă te masculinizează!
Să mori tu? Bănuiesc că habar n-ai câte "bunăciuni" cu păr scurt există. Şi câte au şi o relaţie.
Da, şoc! Unii bărbaţi îşi iubesc femeile aşa cum sunt, fie că-s rase în cap, tatuate, sau cu pircing-uri. Ăştia văd dincolo de stereotipuri. Ăştia îşi iubesc femeile. Punct.
Eu nu-s genul care "să urmeze turma", mie îmi plac tatuajele, muzica hip-hop, pircing-urile (n-am niciunul din pricina fricii, nu de alta) şi ghici? Părul scurt! Nu-mi plac volănaşele, chestiile sclipicioase, chestiile înflorate şi ghici? Părul ăla lung!
E adevărat că acum părul meu trece puţin de umeri, dar...dar... dacă-aş avea o foarfecă....Fără păr scurt mă simt ca în zilele alea când mă duceam la şcoală şi aveam tot felul de bentiţe, fundiţe şi guleraşe (deh, eram clasa a |-a ). Nu mă simt eu. Da, e adevărat că mă apropii de 30 de ani ( Cummm? ), dar la fel ca iubirea nici tinereţea nu are vârstă. Aţi văzut doamnele acelea cool trecute de 50 de ani care-s mega-mişto? Fără baticul şi şorţul aferent? Ei, aşa mă văd eu la "bătrâneţe". Păr scurt, alb sau cu şuviţe mov, ţepi, haine colorate şi/ sau sport, însoţindu-mi nepoţii (dacă o să am) la salonul de tatuaje. Sună tralala, aşa-i? Nu-mi pasă!
Viaţa m-a învăţat să nu-mi pese prea mult de gura lumii, pentru că...hei! Nu trăiesc cu ea, şi oricum ea e slobodă. Nu-mi pasă că poate unii murmură-n gând "Vai, ce nasoală-i aia cu părul ei mov. Şi scurt. Şi ţepos."
Ştiţi ce? Important e să vă simţiţi voi bine, ca ceea ce vedeţi zi de zi în oglindă, să vă facă să zâmbiţi. Viaţa-i prea scurtă că să trăieşti după dorinţele altora. Vrei să te tunzi zero? Ia maşina de tuns şi fă-ţi de cap! Vrei să te tatuezi? Lasă fricile şi du-te la un salon!
Vrei să ai toate culorile curcubeului în cap? Fă-o, sunt atâtea vopsele care te aşteaptă!
De ce să trăim cu regrete? De ce să trăim ghidaţi de alţii? De ce să purtăm măşti, doar pentru a fi pe placul "turmei"?
La final, vom fi nişte oase, fără păr, machiaj, sau alte " aşa da-uri" ale zilelor noastre. Şi...nu-i păcat?


© Rânduri rupte din viaţă.