duminică, 20 august 2017

Lecţii


Viaţa mi-a predat o sumedenie de lecţii, pe unele le-am învăţat, pe altele, nu. 
Însă, de la niciuna nu am lipsit. Am stat în banca destinului şi am luat notiţe. 
Uneori, plictisită de atâta scris, mai "săream" peste anumite fraze. Poate de aceea am continuat să dau greş, în ciuda lecţiilor primite. 
Dar nu regret nimic. 
Nici măcar notele mici luate la testele numite "Încrederea în oameni." Credeam că încrederea absolută măreşte nota, însă....n-a fost aşa. Şi am tot repetat experienţa până mi-am dat seama că încrederea nu trebuie dată oricui, la fel şi inima. 
Aa, şi încă ceva.... Nu am avut voie să folosesc o radieră, să şterg greşeli sau să modific întâmplările vieţii mele. Poate dacă o aveam, sufletul meu nu mai era plin de atâtea poveşti, cicatrici şi amintiri prăfuite. 
Dar oare....mai deveneam femeia de azi? Cu siguranţă, nu... 

© Rânduri rupte din viaţă.