joi, 31 august 2017

Festivalul Internaţional de Poezie – Renata Verejanu (Antologie)


Şi da! Mă număr printre co-autorii finalişti ai antologiei festivalului internaţional de poezie " Renata Verejanu", ediţia a IV, 2017, Chişinău, Moldova. 
Aceasta este disponibilă doar online, în format PDF. M-am înscris în concurs la începutul lunii aprile, însă tocmai mâine are loc festivitatea de premiere, unde se vor cunoaşte câştigătorii. 
Eu, cel mai probabil, neprezentându-mă (din varii motive) mă voi alege cu o diplomă de participare. Am mai discutat pe tema asta, e ok şi aşa. 
Mă bucur pentru fiecare concurs câştigat, sau nu. 
Cert este că am avansat. Nu mai ţin poezii prin sertare, am pe perete câteva diplome pe care le privesc cu drag, pe Google dacă-mi căutaţi numele găsiţi poezii de-ale mele. Ce poate fi mai frumos de atât? 
Îmi daţi voie să las modestia într-un colţ, pentru câteva clipe, şi să spun cu capul sus: "Sunt mândră de mine!" ? 
Asta simt. 
Link către antologie -> https://conferincett.files.wordpress.com/2017/08/antologie-festival-final-24-08.pdf