joi, 17 august 2017

Festivalul internaţional de poezie "Renata Verejanu", ediţia a VI-a, (Chişinău,Moldova).


Vă anunţ cu bucurie că mă număr printre finaliştii festivalului internaţional de poezie "Renata Verejanu", ediţia a VI-a, (Chişinău,Moldova). 
S-au înscris peste 1000 de de persoane, 100 au fost admişi în concurs, iar finaliştii vor fi anunţaţi între 11-21 august. Laureaţii se vor cunoaşte la spectacolul de decernare a premiilor, care va avea loc la 1 septembie, în Chişinău. 
Mă aşteptam , cel mult să fiu printre cei admişi. Am o urmă de regret, fiindcă nu pot să ajung la gala premiilor festivalului, dar....sunt fericită că am "bifat" şi acest concurs. 
În cazul în care mă aflu pe podium, însă nu sunt prezentă la gală, mă voi alege cu o diplomă de participare. Mă întristează, mă şi bucură. 
Astea sunt regulile, trebuiesc respectate, nu? 
Oricum este un pas înainte, o bucurie şi o motivaţie.