vineri, 21 iulie 2017

RUGĂMINTE!

O prietenă dragă m-a anunţat în decursul zile de astăzi că poezia mea "Schimb de inimi" circulă nestingherită prin spaţiul virtual. Totul frumos până aici, dar...buba-i alta. Nu are nume de autor. 
Probabil o să ziceţi : Bă, uite-o şi pe asta ce aere îşi dă! 
Nu, nu este vorba de aere, fiţe, impresii sau ifose. E vorba de MUNCA MEA, care stă în anominat datorită unora care, din rea voinţă (sau nu), nu specifică autorul. 
Trebuie să recunosc, fără vreo urmă de laudă, că poezia aceasta este una dintre cele mai apreciate & distribuite poezii ale mele, de aceea tind să cred că lumea şi-o atribuie sau o postează "no name".
Am avut încă două incidente legate de ea, am şi vorbit pe Facebook.
Două dudui. Una şi-a postat-o pe profil ca fiindu-i autoare, iar cealaltă a postat-o pe o pagină, fără nume de autor, fotografie sau titlu, doar versurile.
Ideal ar fi, ca atunci când găsiţi o poezie, text, sau orice altceva care nu vă aparţine şi totuşi să nu ştiţi autorul, să specificaţi chestia asta. Nu s-o lăsaţi aşa, înţelegându-se că, vezi Doamne, voi v-aţi "pus osul la treabă" pentru acest lucru.
Ce vă rog din suflet, dacă vedeţi, aflaţi sau ştiţi că poezia asta e postată pe undeva fără autor, sau mai rău, cu alt autor, lăsaţi-mi un comentariu.
Fie el link, text, sau print-screen. V-aş fi recunoscătoare. O zi frumoasă!