miercuri, 26 iulie 2017

Mă dezbraci de haine, mă îmbraci în sărut.


Ce îmi place, iubite, 
Când mă vrei absolut, 
Când mă dezbraci de haine, 
Şi mă-mbraci în sărut...

"Îmbată-mă cu tine, 
Puţin câte puţin, 
Eu, alcoolic notoriu, 
Tu, sticlă de vin.".

Îmi iei uşor şuviţa, 
După ureche-o dai, 
Şi mă priveşti de parcă, 
Aş fi înger din Rai.

"Frumoasă eşti, femeie, 
Cum alte femei nu-s, 
Deci mă declar, pe viaţă, 
De ochii tăi, sedus!".

Mă iei uşor pe braţe, 
Călcând printre petale, 
Spre patul de satin, 
Hapsân de trupuri goale.

"Pe pielea ta, iubito, 
Lasă-mă să-ţi gravez, 
Atingeri păcătoase, 
Atingeri de-amorez...".

Te simt apoi, cum curgi, 
Pe trupul meu; cascadă; 
Mă răcoreşti, arzând, 
Tu prădător, eu pradă.

"Miros a tu, divino, 
Miros a cer, a mir, 
Miros a veşnicie, 
Miros a trandafir.".

Ce îmi place, iubite, 
Când mă vrei absolut, 
Când mă dezbraci de haine, 
Şi mă-mbraci în sărut...