miercuri, 7 iunie 2017

Diplomă de participare. Festivalul naţional de cultură şi literatură „Primăvara albastră”, ediţia a XIV-a, Pucioasa.


Astăzi am intrat în posesia diplomei de participare, din cadrul Festivalului naţional de cultură şi literatură „Primăvara albastră”, ediţia a XIV-a, Pucioasa.
Sunt încântată s-o primesc, chiar dacă este doar o diplomă "de consolare", nu toate festivalurile-concurs trimit diplome tuturor. 
Nu mă număr printre câştigători, dar nu este nicio dramă. Rezultatele s-au afişat acum ceva vreme, însă să zicem că mă aşteptam. 
Remarc, cu o urmă de regret că este dificil ca poezia clasică să fie apreciată. Majoritatea concurează cu vers liber/ alb.
Nu mă înţelegeţi greşit, nu am nimic cu acest gen liric. Fiecare este înzestrat cu propriul har. Am şi eu 2-3 tentative de vers alb, dar nu se "lipeşte" de sufletul meu. Dragoastea mea rămâne, cum îi spuneam cuiva, poezia clasică, rima şi catrenele.
Chiar şi aşa, am pus-o şi pe aceasta la loc de cinste, pe perete.
Mulţumesc organizatorilor, juriului şi doamnei Luminiţa Gogioiu pentru şansa oferită.