marți, 20 iunie 2017

Diplomă "Bogdania", ediţa a VI-a, (2017)


Acum ceva vreme, v-am promis că îmi voi mări diplomele câştigate la concursurile literare. Şi fiind un om de cuvânt, vă fac "cunoştinţă" cu diploma de la festivalul-concurs "Bogdania", 2017. 
După cum probabil ştiţi, am obţinut locul 3, deşi intuiţia îmi tot spunea că voi lua una din menţiuni, acestea fiind 3 la număr. 
După anunţarea câştigătoarei primei menţiuni, îmi repetam : "Următoarea e a mea! Dar, m-am înşelat.
M-am aflat pe podium! Poate unii dintre voi vă întrebaţi: Dar premii în banii nu primiţi?
Dragii mei....Satisfacţia de a fi în mână cu o diplomă, fie ea şi una de participare este imensă. Bucuria de a fi aplaudat de atâţia oameni de cultură este...wow! Ieri am trăit nişte clipe mult peste valoarea unor bancnote. Premiul a fost simbolic, dar pentru mine este nepreţuit.
Am avut onoarea să-i cunosc, dincolo de virtual pe doamna Maria Filipoiu, domnul Ionel Marin şi domnul George Călin. Minunaţi oameni, minunat juriu, minunat public.
Mulţumesc, "Bogdania"!