miercuri, 19 aprilie 2017

Acum te-ntorci....


Acum te-ntorci, 
dar fără rost, 
Nu mai sunt 
acelaşi prost, 
Acelaşi prost 
...îndrăgostit, 
Du-te de 
unde-ai venit! 

Şi te rog, 
te rog nu-mi spune, 
Ce dor ţi-a fost 
...Înşelăciune! 
Dacă ţi-era 
atât de dor, 
Nu mă lăsai 
trăind...să mor. 

Nu-mi reproşa 
că nu mai sânt, 
Acelaşi bărbat 
bun şi blând, 
Da, recunosc, 
m-am schimbat, fată, 
Şi numai tu 
eşti vinovată... 

Nu te-apropia 
de pieptul meu, 
De tine,astăzi 
sunt ateu, 
Inimă n-am, 
am smuls-o. Inutilă! 
Îmi tot pulsa în vene, 
durere, fără milă. 

Nu vreau s-aud 
de rugăminţi, 
Mai bine taci, 
m-am săturat să minţi, 
Sub măşti de înger, 
chipu-ţi ascundeai, 
Şi-mi călcai pe suflet, 
ce diavol mai erai. 

Vrei să te-ntorci? 
Nu, n-are rost... 
Că nu mai sunt 
acelaşi...prost, 
Acelaşi prost, 
ce ţi-ar fi dat, 
Cerul întreg, 
of, ce păcat!