miercuri, 1 martie 2017

De sezon. (Satiră)


Of, dau faliment cu asta! 
Mă tot bâzâie nevasta, 
Dragobete, Mărţişor, 
Ziua-ndrăgostiţilor, 
Vrea cadouri, repetat.. 
Dar ce sunt eu, bancomat?! 

"Că aşa face şi Radu, 
Vecinul de la parter!". 
Dragă, îţi aduc aminte, 
Cum să-ţi spun? E inginer. 
Ştii că portofelul meu, 
Stă mai mult timp gol şi zace, 
Chiar nu ai un pic de jenă, 
Să-mi vorbeşti de genţi Versace?! 

Mai bine-ţi iau nişte oale, 
Să te pui să-mi faci sarmale, 
Că de când te ştiu, Violetă, 
Mă ţii numai la dietă... 
Cârnaţii-i văd doar în poză, 
Iar tu vrei daruri, mimoză? 

Azi te crezi o mare divă, 
Pofteşti numai la diamante. 
Nevastă-s macaragiu, 
Cum să ţi le iau? În rate?! 
Când te-ai măritat cu mine, 
N-ai ştiut că-s mai sărac? 
Omul simplu-n salopetă, 
De ce-acum mă vrei în frac?