sâmbătă, 10 decembrie 2016

Tu ai acel "je ne sais quoi"......

                                                                         

                                                               Tu ai acel "je ne sais quoi",
                                                               Mă atrage, mă domină,
                                                               Iubita mea cu vino-ncoa,
                                                               Eu dependent, tu insulină.

                                                              Tu ai acel "je ne sais quoi",
                                                              Mă îndeamnă la păcate,
                                                              Iubita mea cu vino-ncoa,
                                                              Facem un păcat la noapte?

                                                             Tu ai acel "je ne sais quoi",
                                                             Ce nu-l au alte femei,
                                                             Iubita mea cu vino-ncoa,
                                                             Mă laşi bluza să-ţi deschei?

                                                             Tu ai acel "je ne sais quoi",
                                                             Mă provoacă, mă incită,
                                                             Iubita mea cu vino-ncoa,
                                                             Te vreau de mine...lipită.

                                                            Tu ai acel "je ne sais quoi",
                                                            Mă cheamă mereu la tine,
                                                            Iubita mea cu vino-ncoa,
                                                            Hai să ne iubim mult, bine....