sâmbătă, 20 august 2016

Ce-ţi mai place....

Ce-ţi mai place să te joci,
Să mă inciţi, să mă provoci,
Îmi muşti buza, şi-apoi brusc,
Îmi spui: "N-am vrut să te muşc!"

Îmi iei palma şi ţi-o pui,
Chiar deasupra sfârcului,
Şi-apoi îţi cobori privirea,
Ce şireată îţi e firea!

Îţi descoperi uşor coapsa...
Ce ţi-aş face-n noaptea asta!
Cum zâmbeşti în colţul gurii...
Ah, ce ţi-aş mai soarbe nurii!

Ce-ţi mai place să te...vreau,
Să te las şi să te iau,
Să-ţi adulmec pielea fină,
Ca o flămândă felină.

Sângele îmi fierbe-n vene,
Când te văd păşind alene,
De-ai şti...păcătoasa-ţi curbă,
Bărbăţia mi-o perturbă....

Şi mă face-atât de slab,
În faţa dresului alb,
Ce te mângâie graţios,
Ah, şi cât sunt de gelos!

Ce-ţi mai place să mă vezi,
Sclavul tău, să mă posezi,
Ah, ce ţi-aş rătăci-n trup,
Posedarea....să o rup.

Să-mi cazi în braţe, dorito,
Să te am, tânjesc, iubito,
Lasă jocul, treci la fapte,
Hai, îmbată-mă cu şoapte!

Cheamă-mă-n al tău adânc,
Atât de moale şi strâmt,
Şi lasă-mă în el să stau,
Până când suflul mi-l dau.