luni, 28 martie 2016

La mall. (Pamflet, după o întâmplare reală.)

Azi c-a fost soare, căldură,
Am vrut să mergem la mall, 
Cu soţu' şi a mea mumă,
Spre oraş, luând-o uşor.
Am ajuns după vreo oră,
(Cu o intârziere minoră....),
Ne-am dat jos din Dacia,
Şi-a-nceput distracţia.
Plecaţi fiind de dimineaţă,
Vroiam să mâncăm ceva,
Am păşit cu pieptu-n faţă,
Şi-am dat-o în altceva....
Ca la mall, sunt scări rulante,
Nu mai depui efort, frate,
Urci o treaptă şi te duci,
După flori, haine, papuci.
Am zis să merg şi eu sus,
Că pot, Doamne, să ţin ritmu',
Dar talpa aiurea-am pus,
Apoi parcă s-a rupt filmu'...
Am căzut de-a berbeleacu',
Mă doare fundu' ca dracu',
Spatele mi-e tot julit,
Părul? Şi-acum ciufulit.
De mall să nu mai aud,
Nici de scările rulante,
Dacă veneau de la Smurd,
Că-mi rupeam oasele toate??