joi, 10 decembrie 2015

Moşule.... (pamflet)

Moşule,în acest an,
Să-mi trimiţi un armăsar,
Nu cu coamă şi copite,
Ci cu muşchi,sânge fierbinte.

Bruneţel şi cu gropiţe,
Dichisit,dar fără fiţe,
Cu dantură din reclamă,
Parfumat,aoleu mamă !

Că m-apucă toate cele,
Privind la telenovele,
Şi vărs lacrimi cu grămada
Că nu-s şi eu "enamorada' !

Anul tecut,tot armăsar,
Ţi-am cerut,dar în zadar,
Căci tu mi-ai lăsat cadou,
Cu fundă,un mare bou !

Cu burtă,falit şi chel,
Ce făcea non-stop ca el,
Cât era ziua de lungă,
Mă freca mereu la...pungă !

Doar de ziua mea era,
Mai drăguţ şi-mi oferea,
Flori de plastic,ce galant....
Pe gât i le-aş fi băgat !

Cu ironie-mi spunea,
"Aşa e dragostea mea,
Nimic n-o s-o ofilească."
Şi mi le punea în glastră.

În tăcere-am tot răbdat,
Până când m-am săturat,
Şi-am aşteptat să treacă geru',
Să-i dau papucii lu' Gelu....

Nu că n-ar fi avut casă,
Sau că sunt eu prea miloasă,
Însă dacă el pleca,
Pe ger,cine mă-ncălzea??