vineri, 11 septembrie 2015

Mă întreb....


Mă întreb oare ce mai faci?
Ce trup străin acum îmbraci?
Cu mângâieri suave,fine,
Cu sărutări de amor pline?


 Mă întreb oare unde eşti?
La pieptul cui te odihneşti?
Şi a cui bătaie asculţi,
Gândurile să-ţi desfrunti?

Mă întreb oare cum te simţi?
Eşti fericit sau doar te minţi?
Ochii ei te fac să zbori?
Aş vrea să ştiu,deşi mă dori.

Mă întreb oare n-ai regrete?
Clipe ne pier uitate,biete,
Doborâte de anii crunţi,
Trăiţi fără tine,palizi,muţi.

Mă întreb oare se întâmplă,
Să-ţi apar acolo-n tâmplă?
Măcar în treacăt,o adiere,
Îţi aminteşti de a mea miere?

Mă întreb oare dacă aş fi,
În faţa ta,tu m-ai privi?
Sau ai lăsa capul plecat,
Ştiindu-mi sufletul secat?

Mă întreb oare ce mi-ai spune,
Dacă-n calea ta m-aş pune?
Sau ai trece ca şi vântul,
De parcă n-aş călca pământul?