luni, 21 septembrie 2015

Divorţ. (pamflet)

Te anunţ,dragul meu soţ,
M-am decis să bag divorţ,
Că tu mă porţi doar la şorţ.

Mă cam strânge verigheta,
Cred că o să-ncep dieta,
Să nu mai m-alinţi "Planeta"....

Şi-o să-mi caut ibovnic,
Frumuşel şi romantic.
De tine ce să mai zic?

Mi-ai dat odată o floare,
Când era iubirea mare,
Azi nici frunze nu mai are.

De când m-ai luat de soţie,
Te-ai schimbat,fir-ar să fie!
Mă ţii ca-ntr-o colivie.

Ţi-aş pune lacăt la limbă,
Că mereu îmi găseşti hibă,
Ia mai du-te şi te plimbă!

Spui că ciorba-i prea sărată,
Şi cămaşa-i prost călcată,
Ia mai fă-ţi şi singur,tată!

Că de câţiva ani încoace,
Nimic din ce fac nu îţi place,
Îmi dai numai bobârnace.

Tu mă ţii-n oale băgată,
Tu-mi spui că miros a ceapă,
Dumnezeu să te priceapă!

Tu-mi spui că arăt prea multe,
Tu-mi spui să port fuste scurte,
Dumnezeu să te ajute!

De astăzi renunţ la şorţ,
Să-l porţi tu,iubite soţ,
Aşteaptă actul de divorţ!