marți, 23 iunie 2015

Sunt lacrima din ochii tăi.

Sunt lacrima din ochii tăi,
Atunci când îţi vine a plânge,
Lasă-mă să mă curg văi,
Pe guriţa ta cea dulce.
Doar aşa îţi mai sărut,
Buzele fragede,moi,
Că din braţe mi te-a rupt,
Destinul nemilos,greoi.
Să nu mă ştergi cu vreo batistă,
Sau cu mâna-ţi parfumată,
Adu-ţi aminte când eşti tristă,
Sunt parte din tine,fată.
Vreau să îţi mângâi obrazul,
Doar aşa te pot atinge,
Sunt lacrima şi-ţi sunt necazul,
Ce sufletul mereu ţi-l frige.
Şi crede-mă că mă dor toate,
Şi ai tot dreptul să mă cerţi,
Că am plecat spre Cele-nalte,
Vei putea tu să mă ierţi?
Vei putea tu să te lepezi,
De mine,cu al uitării scut,
Să nu-ţi mai fiu în ochii verzi,
Şi nici obrazul să-ţi mai ud?
Dacă da,o să mă frângi,
În mii de bucăţi,copilă,
Ştiind că poate o să plângi,
Pentru altul ce-o să vină...