miercuri, 27 mai 2015

Să mă las de poezie.

Am avut gânduri o mie,
Să mă las de poezie,
Când eram pusă la zid,
De "poetul" insipid,
Care nu avea habar,
Să lege o rimă măcar.
Cu o gramatică de baltă,
Îmi spunea "Lasăte-te fată,
Nu ai niciun volum scos,
Eu am patru,sunt mai "boss".".


Am avut gânduri o mie,
Să mă las de poezie,
Când teancuri de versuri erau,
Uitate-n sertare,plângeau,
Şi tot aşteptau clipa divină
Să fie scoase la lumină
Puse cu grijă între două coperţi,
Citite de oameni simpli sau poeţi,
Sau de critici,critica e constructivă,
Dacă o spui decent,nu ca la coridă.


Am avut gânduri o mie,
Să mă las de poezie,
Trei zile mă necăjeam,
Că la Bookfest n-ajungeam,
Să le strâng mâna cu stimă,
Meseriaşilor în rimă.
Ce n-au primit fără să-i chem,
În universul lor boem,
Eu,"poeta" fără şcoală,
Ce-şi lasă viaţa pe coală.


Văduva Andreea
http://randuriruptedinviata.blogspot.ro/