joi, 30 aprilie 2015

Rugă şi blestem.

La ce icoane să mă rog,
Să mi te aducă înapoi?
Sufletul mi-e pus pe rug,
Ars de golul dintre noi.

La ce biserici să mă duc,
Să-mi spun oful şi năpasta?
Pe zi ce trece mă usuc,
Nimicitoare e iubirea asta.

În ce vrăjitoare să mă-ncred,
Să te am din nou în braţe?
Prefer onoarea să mi-o pierd,
Decât alta să te-nhaţe.

Ce blestem să îţi arunc,
Să te doară gândurile?
Să-mi cauţi chipul,năuc,
În toate femeile?

Ce farmece sub clar de lună,
Va trebui să-ţi fac,iubite,
Dorul meu să te răpună,
Să-ţi curgă lacrimi infinite?

La câţi Sfinţi să fac altar?
Câte cruci să ţin în mână,
Rugându-mă să te-ntorci iar,
Lângă fiinţa mea,fărâmă?

Să te văd stând la fereastră,
Să-mi dai sărutul tău cuminte,
Să-mi mai pui o floare-n glastră,
Chiar şi Satanei m-aş vinde...

Văduva Andreea
http://randuriruptedinviata.blogspot.ro/