vineri, 10 aprilie 2015

Îţi mulţumesc,Umile Sfânt.

Acum în prag de Înviere,
Îţi mulţumesc,Umile Sfânt,
Pentru a ta mângâiere,
Când sufletul mi-era înfrânt.

De lovituri şi de dureri,
De oameni cu inima de piatră,
De suferinţe şi poveri,
Date de crunta mea soartă.

Îţi mulţumesc,Umile Sfânt,
Pentru Mâna-ţi caldă,întinsă,
Când,căzută la pământ,
Mă lepădam de-a Ta credinţă.

Te Judecam aspru,Blajine,
Pentru destinu-mi greoi.
Nu simţeam Că plângi cu mine,
Ochii mi-erau atât de goi.

Îţi mulţumesc,Umile Sfânt,
Mi-ai răsplătit păcatul cu speranţă,
Din cruce Mi-ai făcut veşmânt,
S-o duc mai uşor în ăsta viaţă.

Să mi-o car demn cu fruntea sus,
Să nu mă plâng de neajunsuri,
Să nu cer nimic,să dau nespus,
Că unde-s întrebări sunt şi răspunsuri.

Îţi mulţumesc,Umile Sfânt,
Că mi-ai Dat imensa bucurie,
Să respir,să scriu,să cant,
Pe foaia albă,poezie.

Astăzi da,sunt fericită,
Angoasele mi le-am învins.
De un înger sunt iubită,
Ce Tu Divine,L-ai trimis.