joi, 26 martie 2015

Matrimoniale. (pamflet)

Într-o zi de mai,târzie,
Rătăcind pe net,hoinar,
Ce idee-mi veni mie,
Să-mi fac cont matrimonial.

Sătul de singurătate,
Şi de banala mea soartă,
M-am gândit că poate,poate,
Îmi găsesc şi eu consoartă.

Mă loghez furios şi iute,
Ca-n filmul ăla de-l ştiu toţi,
Şi-mi apar profiluri sute,
Fetişcane în chiloţi.

Ce făceau amor pe bani,
Am rămas privind,ca prostu'
Aveau douăzeci de ani,
Dar la toate ştiau rostu'.

Habar n-aveau să gătească,
Sau să spele o rufă,două,
Ofereau hrană trupească,
Daia de ne place nouă!

După ce m-am şters la gură,
Salivând la atâta carne,
Am dat afară o tură,
Să mă răcoresc,mai Doamne.

M-am întors,să vezi minune!
Imboxul îmi era plin,
Dar când m-am uitat mai bine,
Am început să mă închin.

Aveam mesaje siropoase,
Şi invitaţii la cafea,
Nu de la femei frumoase,
Însă de la bărbaţi,da!

Nu-mi venea a crede,jur,
Că mă caută masculii,
Şi-am început,frate s-înjur,
De mă auzeau vecinii.

După patru-cinci ţigări,
Nervii mi-am mai domilit,
Capul mi-era întrebări,
Ce penibil m-am simţit.

De ce tot îmi spuneau "Diva"?
M-am uitat la cont,atent,
Atunci când i-am găsit hiba',
Am rămas tablou,portret.

M-au trecut brusc toţi fiorii,
Ptiuu,a mea a fost greşeala,
Am fost mai chior ca aia chiorii,
Dar-ar în tastatură,boala!

Eram femeie,nu bărbat,
Nu eram Alin,eram Allina,
Profilul mi-am suspendat,
Că mă luase cu inima.

Acum mă găseşti în ziare.
(Pe internet n-am mai intrat.)
La rubrica matrimoniale,
Şi scrie clar că sunt BĂRBAT!