duminică, 15 februarie 2015

Inima în lacrimi mi-o inec.

Inima în lacrimi mi-o inec,
Sperând că o să te uite,
Dar degeaba tot încerc,
Poartă sentimente multe.

Cu ce drept mi-apari în vise,
Dacă în viaţa mea,azi nu mai eşti?
Deşi porţile inimii îmi sunt deschise,
Pragul să nu-l treci,să nu îndrăzneşti!

Ultima dată când pragul l-ai trecut,
Aveai în gând intenţii nemiloase.
Eu iubindu-te enorm, nu am văzut,
Că  atingerea ta,ruptă-n bucăţi o să mă lase.

Îţi aminteşti cât eram de mândră,
De mine,de noi,de tot ce aveam?
Priveşte-mă acum,sunt doar o umbră,
Te-am iubit nebuneşte,tu nici măcar un gram.

Totuşi,îţi citeam dragostea-n privire.
Cumva ai pus minciună şi în ochii tăi?
Sau oarbă am fost eu că am crezut în tine,
Când de fapt trebuia să plec pe alte căi?

Inima în lacrimi mi-o inec,
Lacrimi ce dor,lacrimi mărunte,
Dar ea tot îmi bate în piept,
Încă nu a învăţat cum să te uite.

Văduva Andreea
http://randuriruptedinviata.blogspot.ro/