duminică, 14 decembrie 2014

Soacră,soacră. (Pamflet)

Soacră,soacră,
Nu fii acră!
Dă-le încolo de sarmale,
Hai să facem...integrame!
Nu-s făcută pentru şorţ,
Da' nu-mi cere să bag divorţ,
Că-ţi iubesc băiatul tare,
Deşi nu ştiu să-i fac mâncare..
Îmi repeţi întruna,întruna,
Că vine Craciunu' acuma.
Îmi tot zici de cozonaci :
"Trebuie s-nveţi să-i faci!".
Dar părerea mea e alta!
Să-i cumpăr făcuţi de-a gata,
Că lumea-i emancipată,
Nu mai stă nimeni să coacă...
Să mă umplu de făină,
Din cap până-n unghia fină?
Modelul abia mi l-am schimbat,
Dacă mi-o pierd în aluat?
Sunt unghii puse la salon,
Să fiu şi eu cu moda-n ton,
Că sunt o noră modernă,
Doar cu gătitu' nu-s în temă...
Văd că gura nu-ţi mai tace!
Bine,ca tine voi face...
O să frământ la cozonaci,de zor,
Până transpir la subţior'
Mă pun să fac şi sarmale,
Să scap de cicălitul gurii tale...
De ce m-oi fi măritat?
Am sub unghii doar aluat!
Acum mă relaxam la spa....
Of,poamă acră-i soacră-mea!