vineri, 19 decembrie 2014

Iubito ai fulgi de nea în păr.

Iubito ai fulgi de nea în păr,
Te asemeni cu o crăiasă,
Ăsta-i purul adevăr...
Dacă ingenuchez vei vrea
Să-mi fi mireasă?

În ochii tăi mă pierd năuc,
Şi tot ei îmi sunt regăsirea.
Când de mână te apuc,
Ating Raiul,nemurirea.

Să ne plimbăm printre zăpezi,
Să-ţi gust buzele de fragă.
Cât te iubesc femeie,nu-ţi imaginezi,
Îmi eşti bătaia din piept,iubire dragă.

De trupul tău mi-e sete,te-aş bea ca un nebun,
Când mă aştepţi cuminte lângă şemineu,
Goală,întinsă pe blană de urs brun,
Şoptindu-mi : :"Fă-mă a ta pururea,mereu!".

Ai pielea atât de fină,miroase a trandafir,
E parfumul ce mă îmbată de fiecare dată,
E parfumul pe care ador să îl respir,
Mă face să mă simt mai bărbat că niciodată.

Înger îmi eşti,poate demon vei fi mâine,
Posedă-mă de vrei dar nu pleca iubito!
N-aş suportă gândul că alte mâini străine,
Vor şterge mângâierea ce ţi-am dăruit-o.

Iubito ai fulgi de nea în păr,
Te asemeni cu o crăiasă,
Ăsta-i purul adevăr...
Dacă ingenuchez vei vrea
Să-mi fi mireasă?