vineri, 24 octombrie 2014

M-as intoarce in trecut.


M-as intoarce in trecut,
Dar nu pentru a fi iarasi cu tine,
Ci pentru a vedea mai bine,
Ceea ce ieri n-am vazut.

Nu ti-as mai plange iubirea,
Cu lacrimi calde,pe obraz.
In clipa fiecarui ceas,
Tu mi-ai adus nefericirea.

Nu te-as mai crede orbeste,
Ai vorbele parca-s cutite,
Cu lamele ascutite,
Ce taie adanc si miseleste.

M-ai convins de atatea ori,
Ca iti regreti  greselile,
Ca de fapt dragostea e,
O scara pe care urci si cobori.

Dar eu o coboram tot mai des,
Pana cand mi-am dat seama,fireste,
Ca cine sincer te iubeste,
Nu-ti face rau,atunci am inteles...

Si-am plecat luandu-mi doar sufletul frant,
Plin cu rani,cu amintiri amare,
Te-am blestemat sa-ti iasa-n cale,
Doar oameni si iubiri care te vand.

M-as intoarce in trecut,
Dar nu pentru a fi iarasi cu tine,
Ci pentru a vedea mai bine,
Ceea ce ieri n-am vazut.

Vaduva Andreea (25 octombrie 2014)
http://randuriruptedinviata.blogspot.ro/