vineri, 26 septembrie 2014

Se asterne toamna,iubite...

Se asterne toamna,iubite,
Peste amintirile cu noi,
Le acoperim cu frunze ruginite,
Si iubirea ne-o lasam sa zaca-n ploi.

Ploua si pe a noastra alee,
Pe care ne plimbam de mana strans,
Cand imi spuneai : "Te iubesc femeie!".
Acum se aude doar ecoul plans...

Ecoul cuvintelor soptite,
De gasul tau,ce-mi mangaia,
Adancul inimii,mult prea ranite,
De tot ce fusese urat in viata mea.

Vantul cu a lui adiere rece,
Mi-aminteste de al tau parfum.
Sentimentele nu-mi trec,desi timpul trece,
Oare pe ce alei te plimbi singur acum?

Fara tine pasii imi sunt atat de grei,
Privesc frunzele triste cum cad,
Parca sunt lacrimile din ochii mei,
Sunt la fel de triste si obrazu-mi ard.

Se asterne toamna,iubite,
Peste amintirile cu noi,
Sufletul tau cum a indraznit sa uite,
Ca tot ce faceam imparteam la doi?