duminică, 14 septembrie 2014

Habar nu ai....

De de ma intrebi ceea ce simt?
Nu iti e de ajuns tacerea?
Sau priveste-mi ochii,ei nu mint.
Te rog,nu-mi mai rascoli durerea.

Astazi sa zambesc nu pot,
Stiind ca vei pleca departe.
Dar tu nu vezi,esti mult prea orb,
Si parca prea strain de toate.

Habar nu ai singuratatea,
Ce-o strang in suflet cand nu esti,
Ce lunga mi se pare noaptea,
Chiar si ei,cred ca-i lipsesti.

Habar nu ai lacrima rece,
Pierduta-n perna de matase,
Cat de mult poa' sa ma sece,
Cand dorul nu vrea sa ma lase.

Habar nu ai cat sunt de goala,
Cand imbratisarea nu ti-o am.
Sunt ca o frunza de toamna,
Ce s-a desprins din al sau ram...

Sa nu ma mai intrebi ce simt,
Daca tristetea nu mi-o vindeci.
Stii ca o sa ne pierdem in timp,
Daca din viata mea o sa tot pleci...

Vaduva Andreea
(14 septembrie 2014)
http://randuriruptedinviata.blogspot.ro/