sâmbătă, 3 mai 2014

Dragostea noastra,o eterna poezie.

Insemni pentru mine atat de mult,
La fel cum inseamna sunetul pentru un surd,
Lumina,pentru un biet orb,
Sau aripile,pentru zborul unui corb.


Sunt cuvinte mari dar le meriti pe deplin,
Datorita tie cerul vietii mele e cer senin.
M-ai invatat sa zbor chiar daca nu am aripi,
Aratandu-mi ca pot zambi si dincolo de lacrimi.


Suflet cald,mi-ai sters durerea rece,
Lasata de altii,ca inima sa-mi sece,
Dar ea nu a secat,a continuat sa bata,
Stia ca te va intalni odata si-odata.


Iubitule,de-ar fi sa te descriu in rime,
As scrie sute de mii,numai pentru tine,
M-ai transformat intr-un om mai bland,mai bun,
Tu esti busola ce ma ghideaza pe-al meu drum.


Te iubesc cu fiecare respiratie,cu fiecare gest,
De cand te-am cunoscut mi-esti inspiratia fiecarui vers.
Si parca nu ma satur sa astern pe hartie,
Franturi din dragostea noastra,o eterna poezie.