marți, 6 mai 2014

De dorul tau inima mi-o rup.

As vrea sa devenim acelasi trup,
Ca de dorul tau inima mi-o rup,
Iar sufletul mi-l strapung
Ce n-as da la tine sa ajung...

Sa-mi invelesti cu ale tale palme goliciunea,
Sa ma iubesti cum n-ai mai iubit-o pe niciuna.
Mi-e atat de dor sa ma cuibaresc,
In bratele tale,omul ce-l iubesc.

Te caut cu privirea pierduta,
Asteptand sa te vad in urmatoarea secunda,
Dar nu este decat o dorinta dulce-amara,
Incat absenta ta incepe sa ma doara.

Orele s-au transformat in secole,
Iar viata mea si-a pierdut culorile.
Cand te aveam aproape,totul era Rai,
Nimic nu ma mai speria,cand fruntea-mi sarutai.

Acum doar rememorez acele momente,
Si as da orice ca ele sa se repete.
Asteptarea?Asteptarea te imbatraneste,
E mai rea decat indiferenta celui ce nu te iubeste.

Am simtit pe propria piele ce inseamna suferinta,
Ori lacrima sarata sau chiar umilinta,
Insa dorul arde mocnit,este asemeni unui foc,
Ce te mistuie mai tare decat toate astea la un loc.

A.C (7 mai 2014)
http://andreeadede1989.blogspot.ro/