duminică, 6 aprilie 2014

Ti-am spus vreodata cum te iubesc?

"Ti-am spus vreodata cum te iubesc?
Te iubesc asa cum pasarea isi iubeste aripile,fara de care n-ar putea atinge inaltimile Cerului,te iubesc asa cum floarea isi iubeste pamantul in care-si infige radacina pentru a creste.
Te iubeste femeia din mine,ce tanjeste dupa mangaierea ta si dupa sarutul tau,femeia pasionala care adora sa-ti simta rasuflarea pe pielea ei,femeia care ti se daruieste de fiecare data in totalitate,lasandu-se purtata de dorinta si de dragostea enorma ce ti-o poarta.
Te iubeste copila din mine,copila care se simte in siguranta doar in bratele tale,copila pe care o linistesti dandu-i un sarut pe frunte,copila care te iubeste pur si inocent,copila care si-a pus visele in mainiile tale pentru ca are incredere in tine ca ii le vei indeplini...Tu pentru ea esti un erou.Eroul ei.
Te iubeste omul din mine,om care s-a schimbat de-a lungul timpului din pricina intamplarilor sau a oamenilor care s-au plimbat pe "coridoarele" inimii lui,lasandu-i urme adanci de pasi.
Te iubeste omul din mine,om care nu credea ca va mai putea iubi atat de profund,om care "fugea" de sentimente,om care s-a inchis in el si a incetat sa mai spere....
Te iubeste sufletul din mine,suflet pe care tu l-ai facut din nou sa tresara chiar daca e plin de cicatrici.
Tresare la auzul vocii tale, ce reprezinta pentru el cel mai frumos sunet pe care il poate auzi.Tresare la atingerea ta,cel mai calduros "vesmant" in care se imbraca.
Si te iubesc cu frica,cu o frica ce uneori ma lasa fara aer.
Mi-e frica ca vei pleca intr-o zi si vei lasa in urma,zacand pe jos,bucati din inima mea.Inima care a uitat sa bata de una singura.
Mi-e frica ca o sa ma trezesc iar din acel vis frumos,intr-o realitate cruda ce-mi va ruina tot ceea ce, cu ajutorul tau am recladit in adancul fiintei mele.
Mi-e frica ca am sa simt din nou lacrimile acelea ce iti usuca obrazul si atarna ca niste pietre de sufletul tau.
Le stergi dar ai impresia ca ele raman tot acolo.Nu vreau sa mai simt asta.
Mi-e frica ca tu,omul care ma iubeste atat de mult,va deveni omul care m-a iubit.Nu vreau sa lasi ca praful uitarii sa se aseze peste amintirea mea.N-as suporta sa stiu ca mangaierile mele sunt acoperite de alte mangaieri.N-as suporta sa stiu ca parfumul tau il respira alta femeie,parfum ce ma imbata in noptiile in care facem dragoste hranindu-ne unul din trupul celuilalt,nopti care le-as repeta la nesfarsit pana mi-as da ultima suflare.
Te iubesc cand taci fiindca imi place sa-ti citesc privirea,privire in care ma pierd si ma regasesc in acelasi timp.Te iubesc cand zambesti fiindca imi dau seama ca fericirea mea e de fapt zambetul tau.Zambet pentru care as face orice ca sa nu-ti dispara de pe chip.
Te iubesc atunci cand dormi iar eu iti veghez somnul si te mangai usor,gandindu-ma la cat sunt de norocoasa ca te am,suflet minunat !
Si astazi mi-e dor incat lipsa ta ma doare.
As vrea sa fi aici si sa ma imbratisezi asa cum numai tu sti s-o faci.
Te iubesc ! "