duminică, 27 aprilie 2014

Poezia sotiei emancipate :))

Dupa atata burlacie,
Mi-ai cerut sa-ti fiu sotie.
De acceptat,am acceptat,
Dar oare sunt de maritat?

Gata cu domnisoritul,
Cica acum baza-i gatitul !
Nu stiu a gati deloc,
Daca dau la casa foc?

Vom manca numai salate,
Fac bine la sanatate !
Ce fasole cu ciolan?
De azi esti vegetarian !

Cum sa-mi stric eu manichiura,
Spaland rufele cu mana?
Ia-mi masina de spalat,
Ea sa spele,eu sa stau in pat.

Sa-mi iei si un aspirator,
Ca sa-mi fie mai usor.
Matura nu-mi face bine,
Nu sti ca-n spate ma tine?

Ma tine un junghi ce nu ma lasa,
Ca sa fac curat in casa,
Nu mai insinua,ca nu imi e lene.
Dar nu vrei sa faci tu,ca nu mai pot de durere?

Sa-ti cos camasa iubire?
Dar ai uitat ca nu vad bine?
Ti-as coase-o cu mare drag,
Dar imi bagi tu ata-n ac?

Dupa atata burlacie,
Mi-ai cerut sa-ti fiu sotie,
Apoi mult ai regretat,
Ca de nevasta m-ai luat.....

A.C (27 aprilie 2014)
http://andreeadede1989.blogspot.ro/