miercuri, 16 aprilie 2014

Iti multumesc.

E noapte si dorul de tine ma prinde in ghearele lui.
Unica mea alinare e sa scriu despre tine.Lucruri pe care,daca-i fi in fata mea ti le-as spune cu glasul tremurand.Dar nu esti si nu-mi ramane decat sa ma las condusa de dor si sa-ti scriu.Iar astazi iti scriu pentru ati multumi.
Iti multumesc iubite pentru simplul fapt ca te-am cunoscut si ca existi in viata mea,de atata vreme.
Iti multumesc pentru fiecare imbratisare,imbratisare care ma face sa ma simt in siguranta.Imbratisare care,acum imi lipseste enorm.
Iti multumesc ca m-ai acceptat asa cum sunt si niciodata nu m-ai privit ca pe un om care ar avea ceva in minus fata de ceilalti.
Tu m-ai privit frumos,cu blandete si mai presus de toate mi-ai facut sufletul sa zambeasca.
Tu,un om modest,simplu ai putut sa readuci veselia si speranta in viata mea,iar asta m-a facut sa ma apropii usor,usor de tine ca intr-un final sa ajung sa te iubesc cu toata fiinta.
N-ai folosit cuvinte mari,nu mi-ai oferit cadouri scumpe,mi-ai spus doar "Ai incredere in mine" oferindu-mi caldura din inima ta si umarul tau pe care sa plang atunci cand sunt vulnerabila.
Iti multumesc pentru floarea care o rupi de pe strada si mi-o daruiesti fara vreun motiv anume.Chiar daca nu esti un om romantic,o faci pentru ca sti ca asta ma face sa zambesc.
Iti multumesc ca mergi cu mine de mana fara sa-ti pese ca lumea ne priveste uimita de ceea ce vede.Ceea ce conteaza e faptul ca ne iubim si atat.
Iti multumesc ca ma lasi sa adorm cu capul pe pieptul tau,desi nu-ti place,inseamna enorm pentru mine acele 5 minute in care sunt precum copilul pe care il rasfeti si alinti.
Iti multumesc ca nu trece zi in care sa nu-mi spui ca ma iubesti si sa am grija de mine,oricat de departe sau ocupat ai fi.
Am nenumarate motive pentu care iti multumesc incat as putea umple sute de foi,incat as scrie mii de randuri.Insa ma opresc aici,deocamdata,stiind  ca in curand le vor citi si ochii tai.
Ochii  de care mi-e atat de dor.....
Te iubesc,sa nu uita asta niciodata.