sâmbătă, 19 aprilie 2014

Daca vei pleca intr-o zi..

Daca vei pleca intr-o zi,
Te rog i-a si amintirile sublime,
Ca eu n-as putea trai,
Cu amintirea ta dar fara tine.

Fa-ma sa uit de tot,de toate,
Si apoi poti sa-ti vezi de drum,
Dar nu ma lasa cu vise spulberate,
Si cu un suflet facut scrum.

Sterge-mi din minte juraminte,
Sarutari date in noptii tarzii,
Nu vreau sa-mi aduc aminte,
Ca tot ce-a fost nu va mai fi.

Goleste-mi inima de sentimente,
Ca si cand nicicand n-ai stapanit-o.
Nu vreau sa traiesc cu regrete,
Ca eu ti-am dat-o iar tu mi-ai ranit-o.

Seaca-mi lacrima din ochii mei caprui,
Sa nu pot varsa nici macar una.
Sa nu-mi arat tristetea nimanui,
Si sa te las sa pleci pentru totdeauna.

Daca vreodata te vei intoarce la mine,
Te voi privi ca pe un strain.
Un strain pe care il cunosc asa de bine,
Caruia i-am dat totul dar am primit atat de putin.